Jeszcze przez ostatni tydzień, czyli do końca stycznia można skorzystać z THERMOPROMOCJI marki WIŚNIOWSKI. Ta oferta pozwoli cieszyć się rodzinnym ciepłem nawet w mroźne dni. Warto wybrać najwyższej jakości drzwi, okna oraz bramy, które nie tylko pomagają utrzymać odpowiednią temperaturę w domu, ale również stanowią gwarancją oszczędności przez długie lata.
„THERMOPROMOCJA. Więcej ciepła w standardzie!”, kolejna odsłona promocji marki WIŚNIOWSKI, która trwa jeszcze do 31 stycznia, oferuje produkty w wyższym standardzie i o lepszych parametrach termoizolacji w niższej cenie. W ofercie specjalnej znalazły się okna pvc PRIMO, drzwi CREO i bramy UniTherm. Wszystkie elementy zapewniają utrzymanie ciepła we wnętrzu niezależnie od warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz, co pozwala zmniejszyć koszty ogrzewania. Dzięki promocyjnej ofercie łączonej klienci mogą kupić produkty najwyższej jakości w niższej cenie, a dodatkowo w pozytywny sposób wpłynąć na środowisko, dzięki gwarancji długiego użytkowania okien, drzwi i bram oraz efektywniejszemu korzystaniu z ogrzewania domu.
Ciepło w pakiecie
Skorzystanie z THERMOPROMOCJI zapewnia utrzymanie ciepła w domu przez długie lata. Klienci mogą wybrać jeden z dwóch dostępnych pakietów – okna pvc PRIMO 82 z ukrytymi zawiasami gratis i drzwi CREO z ukrytym samozamykaczem i blokadą gratis lub drugi, z bramą garażową UniTherm. Decydując się na pierwszą opcję, klient otrzymuje okna pvc PRIMO 82 w cenie okien PRIMO 70 CLASSIC z pakietem dwukomorowym oraz ukryte zawiasy bez dodatkowych opłat. Zestaw uzupełniają drzwi CREO o najwyższym parametrze termoizolacji w ofercie marki WIŚNIOWSKI. Ponadto klient może uzupełnić drzwi z zamkiem elektrycznym w tańszy aż o 50% jednokanałowy czytnik linii papilarnych, klawiaturę kodową lub RFID. W drugim dostępnym pakiecie THERMOPROMOCJI klient otrzymuje okna pvc PRIMO 82 w zestawie z automatyczną bramą UniTherm z panelem INNOVO o grubości 60 mm w cenie automatycznej bramy UniPro z panelem o grubości 40 mm. Produkt znajdujący się w ofercie gwarantuje niemal 20% lepszą termoizolację w porównaniu z modelem UniPro.
Inwestycja w mieszkanie nie musi oznaczać brania kredytu. Oferta czołowego polskiego dostawcy bram, okien, drzwi i ogrodzeń pozwala już teraz cieszyć się ciepłem bez nadwyrężania domowego budżetu, dzięki systemowi finansowania aż do 30 rat RRSO 0%*. Przygotowany system ratalny to gwarancja uniknięcia nieprzewidzianych kosztów dodatkowych, a trwająca promocja to doskonała okazja, aby nabyć wysoki jakościowo produkt na wygodnych warunkach.
Oferta ważna do 31 stycznia 2020 r.
*Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 2000 zł, całkowita kwota do zapłaty 2000 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 10 miesięcznych równych rat w wysokości 200 zł każda. Kalkulacja została dokonana na dzień 06.03.2019 na reprezentatywnym przykładzie. Przy składaniu wniosku o kredyt mogą być potrzebne dokumenty poświadczające dochody. Wysokość przyznanego kredytu zostanie wyliczona po zbadaniu zdolności kredytowej. Lista akceptowanych przez Bank dokumentów znajduje się na stronie internetowej Credit Agricole Bank Polska S.A. pod adresem www.credit-agricole.pl oraz w punkcie sprzedaży Partnera. Podany materiał ma charakter informacyjny. Oferta dostępna u wybranych partnerów WIŚNIOWSKI Sp. z o.o S.K.A., którzy w imieniu Credit Agricole Bank Polska S.A. wykonują czynności faktyczne związane z zawarciem umowy kredytu na zakup towarów i usług.
Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.
WIŚNIOWSKI
press box
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/thermopromocja-marki-wisniowski-dobiega-konca